۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

یازدهمین کنفرانس انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکندۀ ایران (ICREDG-2024) در روزهای 16 و 17 اسفندماه 1402 به صورت ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) در دانشگاه یزد برگزار گردید.

بنا به اعلام آقای دکتر مصطفی شاه نظری، دبیر یازدهمین کنفرانس، در مهلت اعلام شده تعداد 170 مقالۀ تخصصی توسط دبیرخانۀ این کنفرانس دریافت شد که پس از ارزیابی توسط کمیتۀ علمی در نهایت تعداد 87 مقاله (60 مقاله برای ارائۀ شفاهی و 27 مقاله در قالب پوستر) مورد پذیرش قرار گرفت و طی نشست های تخصصی کنفرانس ارائه گردید.

در روز اول برگزاری این کنفرانس، جناب آقای پروفسور محمد شاهیده پور، استاد و رییس دانشکدۀ مهندسی برق موسسۀ فناوری ایلینوی (Illinois Institute of Technolgy)، به عنوان سخنران کلیدی در زمینۀ

Hydrogen and Renewable Energy for Low Carbon Operations

سخنرانی نمودند و یک میزگرد تخصصی نیز با موضوع تجربیات اجرائی در نصب، راه اندازی و بهره برداری از نیروگاه های خورشیدی برگزار گردید که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. همچنین، طی روزهای برگزاری کنفرانس 3 کارگاه آموزشی با حضور اساتید و متخصصان دانشگاه، صنعت و بخش دولتی برگزار گردید.

دبیرخانۀ دائمی کنفرانس انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکندۀ ایران به تمامی همکاران ارجمند دانشگاه یزد، اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان، که در طی یک سال گذشته با تلاش جدی و مستمر خود برگزاری موفقیت آمیز یازدهمین کنفرانس را امکان پذیر ساختند دست مریزاد و خداقوت عرض می کند.