۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نهمین کنفرانس انرژیهای تجدیدپذیر و تولید پراکندۀ ایران در روزهای 4 و 5 اسفندماه 1400 در دانشگاه سجاد مشهد برگزار گردید. به دلیل شرایط خاص حاکم بر کشور و جهان در اثر شیوع ییماری کووید-19، این کنفرانس دومین کنفرانسی بود که کاملاً به صورت آنلاین برگزار شد.

بنا به اعلام آقای دکتر ایمان احدی اخلاقی، دبیر علمی این کنفرانس، در مهلت مقرر در مجموع 179 مقالۀ تخصصی در 11 محور به دبیرخانۀ نهمین کنفرانس واصل گردید. کمیتۀ علمی و هیات داوران کنفرانس نیز پس از داوری مقالات، 47 مقاله را برای ارائه آنلاین و 69 مقاله را نیز برای ارائه به صورت آفلاین مورد پذیرش قرار داد.

در طول برگزاری این کنفرانس، چهار سخنرانی کلیدی، دو میزگرد تخصصی، دو نشست انتقال تجارب مدیریتی و 22 کارگاه آموزشی با حضور اساتید، متخصصان و مدیرانی از دانشگاهها، بخش صنعت و بخش دولتی برگزار گردید که مورد استقبال چشمگیر و استفادۀ شرکت کنندگان قرار گرفت. علاوه بر این، برای اولین بار در حاشیۀ این کنفرانس یک مسابقۀ عکاسی، کاریکاتور و نقاشی نیز با موضوع “ترویج استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر” و با همکاری و مشارکت شهرداری مشهد برگزار گردید که مورد استقبال گستردۀ 135 شرکت کننده از سراسر کشور واقع گردید.

دبیرخانۀ دائمی کنفرانس انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکندۀ ایران به تمامی همکاران ارجمند، اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان، که در طی یک سال گذشته با تلاش جدی و مستمر خود برگزاری موفقیت آمیز نهمین کنفرانس را امکان پذیر ساختند دست مریزاد و خداقوت عرض می کند.