۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سومین کنفرانس انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 21 الی 22 فروردین 1392 در دانشگاه اصفهان برگزار گردید .

بنا به اعلام دکتر محمد صادق حاتمی ­پور ، استاد دانشگاه اصفهان و رئیس این کنفرانس ، در مجموع تعداد 210 مقاله تخصصی در مهلت مقرر به دبیرخانه سومین کنفرانس واصل گردید. کمیته علمی و هیات داوران کنفرانس نیز پس از داوری مقالات ، تعداد 72 مقاله را برای ارائه شفاهی و 32 مقاله را برای ارائه به صورت پوستر مورد پذیرش قرار داد. از 104 مقاله پذیرفته شده ، 77 مقاله به زبان فارسی و 27 مقاله به زبان انگلیسی نگارش یافته اند.

دکتر بهزاد میرزاییان ، استاد دانشگاه اصفهان و دبیر این کنفرانس ، نیز اعلام نمود که از میان مقالات پذیرفته شده ، مقالاتی که بالاترین امتیازات را کسب کنند در مجله شبکه هوشمند دانشگاه اصفهان چاپ خواهند شد.

از نکات برجسته سومین کنفرانس می توان به ارائه چندین سخنرانی کلیدی ، از جمله سخنرانی دکتر شاهرخ فرهنگی از دانشگاه تهران و دکتر عباس المدرس از دانشگاه اصفهان اشاره نمود. علاوه بر این ، طی یک نشست تخصصی در حاشیه این کنفرانس میزگرد IEEE شاخه اصفهان نیز برگزار گردید.

دبیرخانه دائمی کنفرانس انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران به تمامی همکاران ارجمندی که در طی یک سال گذشته با تلاش جدی و مستمر خود برگزاری موفقیت آمیز سومین کنفرانس را امکان پذیر ساختند دست مریزاد و خداقوت عرض می نماید.