۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دهمین کنفرانس انرژیهای تجدیدپذیر و تولید پراکندۀ ایران در روزهای 24 و 25  اسفندماه 1401 در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید. به دلیل تداوم شرایط خاص حاکم بر کشور و جهان در اثر شیوع ییماری کووید-19، این کنفرانس سومین کنفرانسی بود که کاملاً به صورت آنلاین برگزار شد.

بنا به اعلام آقای دکتر مهدی بانژاد، دبیر علمی این کنفرانس، در مهلت مقرر در مجموع 106 مقالۀ تخصصی در 6 محور به دبیرخانۀ دهمین کنفرانس واصل گردید. کمیتۀ علمی و هیات داوران کنفرانس نیز پس از داوری مقالات، 29 مقاله را برای ارائه آنلاین و 30 مقاله را نیز برای ارائه به صورت آفلاین مورد پذیرش قرار داد.

در طول برگزاری این کنفرانس، چهار سخنرانی کلیدی، یک میزگرد تخصصی و 6 کارگاه آموزشی با حضور اساتید، متخصصان و مدیرانی از دانشگاههای داخلی و حارجی (فرانسه، دانمارک و …)، بخش صنعت و بخش دولتی برگزار گردید که مورد استقبال و استفادۀ شرکت کنندگان قرار گرفت.

دبیرخانۀ دائمی کنفرانس انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکندۀ ایران به تمامی همکاران ارجمند، اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان، که در طی یک سال گذشته با تلاش جدی و مستمر خود برگزاری موفقیت آمیز دهمین کنفرانس را امکان پذیر ساختند دست مریزاد و خداقوت عرض می کند.