۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین جلسه هماهنگی برای برگزاری دومین کنفرانس انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران از ساعت 16 الی 18 روز چهارشنبه 1390/3/4 در محل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران (پردیس شماره 2 دانشکده های فنی) برگزار گردید.

در این جلسه  که به دعوت و ریاست جناب آقای دکتر افشارنیا ، معاونت محترم پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران ، برگزار گردید نمایندگانی از دانشکده های مهندسی برق و کامپیوتر ، مهندسی معدن ، حوزه معاونت پژوهشی پردیس دانشکده های فنی و نیز دبیرخانه دائمی کنفرانس (دانشگاه بیرجند) شرکت داشتند.

پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه برگزاری دومین کنفرانس و محورهای آن ، تصمیمات اولیه لازم در خصوص اعضاء کمیته برگزار کننده کنفرانس ، مسئولین محورهای مختلف علمی و نیز تاریخ های مهم کنفرانس اتخاذ گردید که همه این موارد به زودی و پس از نهایی شدن در سایت اختصاصی دومین کنفرانس به طور رسمی اعلام خواهند شد.

پاره ای مصوبات اولیه (غیر نهایی) این جلسه به شرح زیرند:

تاریخ های مهم

برگزاری دومین کنفرانس

16 الی 18 اسفند 1390

مهلت نهایی دریافت مقالات کامل

1390/9/10

مهلت نهایی پیشنهاد موضوعات کارگاه های آموزشی

1390/9/30

اعلام نتایج پذیرش مقالات

1390/11/1

مهلت دریافت نسخه نهایی مقالات

1390/11/15

 

نشانی سایت اختصاصی دومین کنفرانس به همراه اطلاعات نهایی شده مربوط به آن در اولین فرصت در همین سایت به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید. تا آن زمان ، علاقه مندان می توانند نظرات ، پیشنهادات و سوالات خود را از طریق لینک "تماس با ما" با دبیرخانه دائمی کنفرانس در میان گذارند.